عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1398
بازدید : 66
نویسنده : admin

 

سیمین خلیلی معروف به «سیمین بهبهانی» فرزند عباس و حاج میرزا حسین حاج میرزاخلیل مشهور به میرزا حسین خلیلی تهرانی که از رهبران مشروطه بود عموی پدر او و علامه ملاعلی رازی خلیلی تهرانی پدربزرگ اوست. است. پدرش عباس خلیلی به دو زبان فارسی و عربی شعر می‌گفت و حدود ۱۱۰۰ بیت از ابیات شاهنامه فردوسی را به عربی ترجمه کرده بود و در ضمن رمان‌های متعددی را هم به رشته تحریر درآورد که همگی به چاپ رسیدند.


تاریخ : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1398
بازدید : 69
نویسنده : admin
 

 

ویزای چین ارزان، مراکز توریستی و تجارت گسترده چین باعث شده تا کشور چین به یک کشور توریستی تبدیل شود و گردشگران زیادی از سر تا سر دنیا به کشور چین سفر کنند.  


تاریخ : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1398
بازدید : 56
نویسنده : admin

شهید آیت‌الله دکتر محمد مفتح در سال 1307، در خانواده‌ای روحانی در همدان متولد شد. پس از فراگیری مقدمات، راهی قم شد و در محضر بزرگانی چون امام خمینی، علامه طباطبایی و .. استفاده نموده و خود مدرسی بزرگ در حوزه گردید.

ایشان در حالیکه استادی بزرگ در قم بودند، پا به عرصه دانشگاه گذاشته و تا درجه دکترا ادامه تحصیل دادند. شهید مفتح که توطئه استعمار در جدا نگاه داشتن دو قشر دانشگاهی و روحانی، از هم را با تمام وجود احساس کرده بود، ایجاد وحدت میان این دو قشر مهم جامعه را وجهه همت خود قرار داد و در کنار آموزش و تدریس و تربیت نیروهای جوان به مبارزه با رژیم پهلوی پرداخت. در سال‌های 1340 تا 42، سخنرانی‌های او در شهرهای مختلف در روشن ساختن مواضع نهضت اسلامی و افشای چهره رژیم پهلوی بسیار مؤثر بود که با آگاهی ساواک این جلسات تعطیل و ایشان دستگیر و مورد آزار و اذیت ساواک قرار گرفت.


تاریخ : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1398
بازدید : 79
نویسنده : admin

 

تور چین، کشور چین یکی از جالب ترین و زیباترین کشور ها برای مسافرت های تفریحی و گردشگری است. 


تاریخ : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1398
بازدید : 57
نویسنده : admin

نام به انگلیسی Robert Toru Kiyosaki
تاریخ تولد ۸ آوریل ۱۹۴۷ (۷۱ سال) ، هیلو، هاوایی
محل فعلی زندگی سکاتزدیل، آریزونا
اصالت دورگه ژاپنی، آمریکایی
تابعیت آمریکا
شغل تاجر، سرمایه‌گذار، نویسنده، کارآفرین
علت معروف شدن کتاب‌هایی با عنوان مجموعه کتابهای پدر پولدار
ثروت خالص ۸۵ میلیون دلار (۲۰۱۸)
آثار مجموعه کتاب‌های پدر پولدار پدر بی پول – بازی گردش مالی
همسر کیم کیوساکی (۱۹۹۴ – تاکنون)
پدر رالف اچ. کیوساکی
مادر مارجیری اُ. کیوساکی
خواهر و برادر بِس کیوساکی، امی کیوساکی، جان کیوساکی
سایت www.richdad.com


تاریخ : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1398
بازدید : 74
نویسنده : admin

 

 

با گسترش شهرنشینی و افزایش اسکان در شهرها و رشد شهر نشینی؛ توجه به معیارها و شاخص های شهرسازی و بطبع آن بازسازی داخلی بسیار مورد توجه اکثر قریب به اتفاق مردم قرار گرفته که در این میان نقش شرکت های پیمانکار و متخصص در زمینه بازسازی ساختمان هر روز بیشتر و بیشتر می گردد.


تاریخ : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1398
بازدید : 51
نویسنده : admin

انقلاب سال ۵۷ فریبا کلهر هفده ساله بود. زندگی اش تحت تاثیر همین انقلاب سمت و سویی خاص به خود گرفت. او چهارم شهریور ۱۳۴۰ در تهران و در خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد، هفتمین فرزند خانواده است. سالی که دیپلم گرفت و آرزوی رفتن به دانشگاه داشت، انقلاب فرهنگی باعث تعطیل شدن دانشگاه ها شد. فریبا کلهر خیلی اتفاقی سر از کانون پرورش فکری درآورد و در نوزده سالگی مربی فرهنگی کتابخانه شماره سه کانون، بعد کتابخانه ی شماره بیست شد. قرار گرفتن در محیط کتابخانه، برخورد با کودکان و انجام فعالیت های فرهنگی مثل کتابخوانی، قصه گویی و معرفی کتاب باعث شد با صدها کتاب کودک و نوجوان آشنا شود و دست به قلم ببرد.

 


تاریخ : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1398
بازدید : 69
نویسنده : admin

 

 

پکیچ دستگاهی است که به جای موتورخانه های قدیمی استفاده می شوند و آب گرم مورد نیاز منزل و سیستم گرمایش منزل را تامین می کند .از مزایای این دستگاه، ایمنی بالا و اشغال فضای کم و همچنین مصرف بهینه سوخت ،می توان نام برد.


تاریخ : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1398
بازدید : 53
نویسنده : admin

 آيت الله امامي کاشاني از شخصيت‌هاي شناخته‌شده و تاثيرگذار در تاريخ شکوهمند انقلاب اسلامي اند که در مقاطع مختلف انقلاب نقش سازنده و ويژه‌اي را ايفا نموده اند. ايشان از شخصيت‌هايي است که بيش و پيش از سياسي بودن، از چهره‌هاي اخلاقي، فرهنگي و علمي محسوب شده و از اين‌رو، زندگي ايشان مورد توجه بوده و مي‌تواند به عنوان الگويي براي افراد مختلف پير و جوان محسوب گردد. لذا معظمٌ له موافقت نمودند تا زندگي‌نامه ايشان به نگارش درآيد. در اين نوشتار، آنچه داخل گيومه «» قرار گرفته اند مواردي است که ايشان نقل نموده اند و ساير موارد از منابع مختلف گردآوري شده است. سعي شده تا حد امکان تصاويري تهيه گردد. اين زندگي‌نامه را به صورت سال‌شمار نگاشته شد تا دقت بيشتري برخوردار گردد.


تاریخ : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1398
بازدید : 72
نویسنده : admin

 

 

 کولر آبی وسیله ایست که با تبخیر آب، هوای اطراف را خنک می کند. این نوع کولرها در ایران بیشترین کاربرد را دارند به همین دلیل گاهی از آن ها با عنوان کولر ایرانی یاد می شود.

اجزا مکانیکی کولر های آبی شامل

  


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان hiket و آدرس hiket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com